niedziela, 23 lutego 2014

Postacie

Aredhel
„Wiesz jakie jest najgorsze uczucie, jakie mogę sobie wyobrazić? Nie ufać osobie, którą się kocha najbardziej na świecie.”

Legolas
„Wolę jedno życie z Tobą niż samotność przez wszystkie ery tego świata.”

Aragorn
„Miłość czyni nas kłamcami.”

Arwen
„Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku.”

Eldarion
„Niektóre drogi trzeba pokonywać samotnie.”

Lucian
„I kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu.”

11 komentarzy:

  1. Heii !
    Jest Rozdział VII na http:wl-wiezy-krwi.blogspot.com/
    (Został dodany już 19.02 - przepraszam, że dopiero teraz informuję)
    :)

    +Obserwuje bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku z niecierpliwością czekam na pierwszy wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to już jest genialne.
    "Miłość czyni nas kłamcami"... nie powiedziała tego czasami Królowa Jasnego Dworu w Darach Anioła? Doskonale się z nią zgadzam.
    [thedarkcomes.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, chciałam Cię poinformować,żę nominowałam Twojego bloga do Liebster Award :):*:) Więcej informacji u mnie :* odnalezc-swoj-sens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog o tematyce dzieł Tolkiena? Jeszcze nie wiem, o czym będzie, ale obserwuję od razu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. na tym gifie Aragorn taki zjarany jest, haha XD

      Usuń
  6. Ooooo już mi się podoba, Legolas jest <3

    Zapraszam do siebie:

    http://kochajac-potwora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalie, Richard i Ben czego więcej chcieć ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy pojawi się tutaj notka? :D z niecierpliwością czekam aż zaczniesz pisać. bardzo zaciekawił mnie Twój blog ze względu na bohaterów :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalie, Richard, Orlando i Ben <3 Kocham! (Najbardziej Richarda, ale to szczegół ;D) Fanka GoT i Tolkiena?

    OdpowiedzUsuń